åker bort

idag ska man först på kalas , syrrans barn som fyllt år så dom ska ha de idag.. senare framemot kvällen så åker jag och martin tills hans mamma i ulricehamn och kommer tillbaka någon tid på torsdag,vilken tid vet vi inte haha. så jag kommer inte skriva något här tills på torsdag d plus att då kommer det bilder med heeh.ni får ha de så gött så länge,finns annars på mobilen om det är någon.



OCH NI SOM INTE FATTAR.. DET ÄR ATT JAG VILL BLI SMAL EFTER GRAVIDITETN OCH JAG ÄR HUR JWLA LYCKLIG SOM HELST ÖVER ATT JAG ÄR GRAVID.. OCH ATT JAG HAR ETT LIV INNE DÄR, NI BEHÖVER INTE KOMMA MED MERA JWLA KOMMENTARER ATT JAG SKA SLUTA ATT JAG E TJOCK PEGRUND AV ATT JAG E GRAVID BLABLA. JAG SÄGER LA VAFAN JAG VILL ELLER, KLART JAG VET ATT MAN GÅR UPP I VIKT ELLER.. OCH JAG HAR HUMÖRSVÄNINGAR JA DET HAR JAG, KLART DE INGÅR I GRAVIDITETEN OCH JAG KÄNNER MÅNGA VÄL SOM KÄNT PRECIS LIKADANT SOM JAG, OCH MAN SER INTE UT SOM MAN GJORDE FÖRR SENARE HELLER, MEN DÅ FÅR JAG NÅGOT UTAV DET NÅGOT UNDERBART. MEN DET ÄR JUST NU JAG KÄNNER ATT JAG E TJOCK OCH FUL DET ÄR NORMALT DET HAR INTE MED ATT JAG ÅNGRAR ATT JAG ÄR GRAVID ERA JÄVLAR..FUNDERAR NU PÅ ATT GÖRA LÅS HÄR FÖR ORKAR INTE MED VISSA JWLA SOM KOMMER MED SÅ JWLA DUMMA KOMMENTARER .. GRAVIDA ELLER UNGAMAMMOR ELLER NÅGRA JALLFALL HAR NI ALDRIG KÄNT ER NÄR NI VA GRAVIDA ELLER ÄR GRAVID ATT NI TKR ATT NI VA FULA OCH TJOCKA+.OCH ATT DET ÄR HELT NORMALT OCH DET HAR VERKLIGEN INTE NÅGOT MED BARNET,FÖR VI VET JU ATT MAN GÅR UPP I VIKT MEN ATT MAN KÄNNER SÅ ÄNDÅ, OCH AT DET ÄR VERKLIGEN INGET FEL MED BEBBEN  I MAGEN.+

Kommentarer
Postat av: Erika - Miliams mamma (snart 2barns mamma)

Jag känner mig riktigt äcklig just nu. Hatar min kropp nu men älskar vad den innehåller :)

Förstår PRECIS vad du menar :)

2009-04-21 @ 17:13:58
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Erika - Miliams mamma (snart 2barns mamma)

Sv: menar du att du inte tyckte att det va roligt? :P alltså va du ironisk ? :P Isåfall menar jag inte att skrämmas när jag skrev det utan jag skrev det bara för att berätta :)

2009-04-23 @ 17:29:21
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: sanna

precis, jag känner mig lika klumpig som en valross.. vissa dagar älskar jag att vara gravid, vissa gillar jag det mindre.. är inget fel på det så de som inte varit gravida kan sluta klaga för de vet inte hur det känns med alla hormoner osv :)

2009-04-23 @ 19:34:47
URL: http://sannahyden.blogspot.com
Postat av: THELIFEOFFANNY

Fin blogg:)



Mitt senaste inlägg visar vad jag tycker om den nya heta bloggaren Dessie.

Vad tycker du om henne?

2009-04-23 @ 19:45:40
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0