dagarna

jaa.. som sagt sitter jag här igen, inte skrivit på länge nu känner jag .. som jag ser så skrev jag iförra inlägge tatt vi skulle på ultraljud den 14april men det va visst den 15,så förhoppningsvis får vi se h'n imagen igen , ska bli underbart. än har den inte fixerat sig,så jag hoppas verkligen att den gör de snart. sitter inte här ofta längre eftersom det är ju sånt fint väder som alla vet ute, och då är man ju så klart ute..men jag har även beställt en bärsele,jätte nöjd med den, den kostade bara 525 kr. det kommer bilder här nedan för som ni ser haha sen läggger jag upp lite bilder som jag tagit underdagarna på bdb.
vet NIII någon bra hemsida eller någonstans där man kan köpa söta snuttefiltar+ så ge tips. men nu ska jag lägga upp lite bilder ..

  32+5vecka..      kolla mera bilder på bdb, den bärselen beställde jag , tycks+

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad har du för bdb då?

Väldigt fin mage :)

2009-04-07 @ 09:53:05
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0