förlossningen...

mamma ringde up till förlossningen för trodde det va vatten igen så fick vi komma upp,martin och alexandra hängde med.  när vi kom dit fick jag göra en ctg kruva ellr va de heter och lyssna på barnetshjärtljud, gick bra sen fick den i ungefär 190 i hjärtljud vissa gånger så de va ikke bra, efter det så fick jag göra GYYYN som jagHATAR men det va inget som va fel,och det va inget vatten, efter gyn fick jag göra ultraljud för hon skulle kolla om jag hade tillräckligt med fostervatten och det hade jag,samtidigt så såg jag lilla bebisen där inne,mkt större än vad den va förra gången  , efter det så fick jag göra den dära ctg  kruvan igen för att se om lillen hade lugnat sig och det hade den.. synd bara att martin inte fickv vara med och kolla på ultraljudet för de ville han . men på onsdag så ska vi ändå göra ett till hos min barnmorska så förhoppningsvis då ser han dem ed.  JUST DET  LILLEN ligger fortfarande i säte asså med rumpan neråt, jag hoppas verkligen att den flyttar på sig snart..

Kommentarer
Postat av: mia

NU är det inte långt kvar till hn kommer!

så va det för mig med, att de kom typ som fostervatten ett par dagar.

men eentligen är de nått annat som spökar ett par dagar innan! :P

Lycka till nu angelica, tänker på idg & vet att du kmr klara av de hur bra som helst.

hoppas h
n lägger isg till rätta inne i magen, så du slipper en mardröms förlossning.

håller tummarna för dig :)<3

2009-04-14 @ 23:30:43
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0