mvc

idag har vi vart på mvc, sf-måttet va på 32 och hjärtljuden va på 155. allting såg bra ut men lillen har fortfarande inte vänt sig och så den 28e när vi ska dit nästa gång igen så blir det ett ultraljud,för idag blev de inget för gjord ett på förlossningen i söndags. men vi ska jallfall göra det den 28e för att kolla om den vänt sig om den inte har gjort det så skulle min barnmorska beställa en tid eller något för vändningsförsök,men tyvär om det inte lyckas så blir det nog att planera en tid om kejsarsnitt. Men det bryr jag mig inte om , alltså om det blir kejsarsnitt för det enda jag vill är att barnet är friskt och mår bra. och som sagt jag skiter i vad ni tkr att det kommer bli ett fult ärr och skit , det skiter jag totalt i. och det är ingen hemskförlossning för det bara för man gör kejsarsnitt så klart man hellre vill föda vaginalt men vad ska man göra om barnet fortfarande inte ligger som den ska+så ni kan ju inte klaga på något eller komma med en massa ååh stackars dig kommentarer och skit,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0