väldig tråkig fredag..

tråkigaste dagen någonsin ska ja säga. och ändå på ngt sätt stressig dag , känt mig stressig nästan hela dagen,vet att de inte ärbra.. sen bara typ passat barn med.. annars har jag bara suttit inne och inte gjort ett piss, hänt så fruktansvärt mkt dom senaste dagarna såå jaa. någon som vill hitta på något under helgen+ för på måndag och tisdag blir jag fullt upptagen, på måndag ska vi till familjerätten sen på tisdag blire de både mvc och bvc. sen får vi ju med reda på om det blir vändningsförsök eller inte och vad allt nu mellan himmel och jord de blir, huvudsaaken är att den kommer ut friskt.
tackar till alla som skrivit så fina kommentarer<3 puss på er hehe
vill ha långt håår..det är håförläning jag har haha, någon som vet hur man kan göra så håret växer snabbare, och vad kan man göra åt slitet torrt tråkigt hår+.TIPPPPSS..

Kommentarer
Postat av: Louise

Men kan äta tabletter som sör att håret växer fortare och också gör så att håret blir glansigt och inte lika slitet! Det finns en mängd av olika tabletter!

xoxo

2009-04-24 @ 21:20:50
Postat av: angelica

vem du nu är louise,har du inte blogg så lättare att skriva till dig

2009-04-24 @ 21:26:29
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Oj, fan vad skönt!

Jag hade världens bästaste graviditet (och förlossning också för den delen), inga problem alls whatsoever! Ingen halsbränna, inget illamående, inge foglossning, inge sammandragningar - ingenting :)

2009-04-25 @ 13:42:04
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Jodå, det gjorde han! Riktigt mycket :)

Jasså, varför kejsarsnitt?

2009-04-26 @ 13:41:22
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Louise

:)

2009-04-26 @ 14:04:34
URL: http://louisetoren.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; jaha, men ush vad jobbigt :O

Jag skulle vara jätteorolig och allt om jag var dig och det är du säkert också! :O

2009-04-27 @ 12:29:23
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Manda

Jag lät bli att klippa mig på ett helt år, och använde hårinpackning två dagar i veckan så det inte skulle bli slitet så jag skulle slippa klippa mig. Och nu har jag nästan lika långt hår som när jag använde hårförlänging. Helt otroligt vad mkt hår växer på ett år. Nu använder jag Oil Natritive från Schwarzkopf/Gliss som är jättebra för hårtopparna! :D Testa det, finns på H&M för 60-70kr. :)

2009-04-27 @ 15:00:06
URL: http://amandaliten.blogg.se/
Postat av: sanna

det finns tabletter som kallar "hårkontroll" finns och köpa i hälsobutiker och lite andra ställen, jag tar dom för jag har så slitet & tunt hår, och de funkar skit bra, efter ca 2 månader jag åt dom börja mitt hår växa och mitt hår blev betydligt mycket tjockare, även naglarna växer jätte mycket! :)

2009-04-28 @ 17:52:09
Postat av: Felicia

Hej! Jag har nyligen hittat din blogg och jag tycker det är väldigt intressant att läsa om hur det är att få barn(speciellt när man är ung) och jag håller fullständigt med dig om att åldern inte spelar någon roll! du är säkert en jättebra mamma. jag ser lite upp till dig och tycker du varit stark som klarat av allt, det måste ha varit ganska jobbigt vid tillfällen. jag undrar hur du ser ut just nu? när du var gravid så hade du bristningar på magen, och man går upp i vikt osv, går allting til sig efter födseln? så man inte får lös hud osv.. förlåt för lång kommentar! Mvh/felicia

2010-03-18 @ 16:11:18
URL: http://godiie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0