Foto

idag vakna man tidigt för att gå upp och fixa sig lite för senare träffa catrin tjugo över 7 på morgonen fast först sa jag hejdå till min sötnos :) Sen efter någgra minuter så träffa jag catrin vi åkte till hennes skola och jag blev fotad för något projekt hon ska ha det till,kommer säkert bilder imorgon!
om 2 veckor ska hon fota både mig och gabriel i studion i deras skola ska bli skoj :).
När jag kom hem så va fortfarande målarna kvar här, dom håller ju på att fixa mitt rum så imorgon blire färdigt :) jga hoppas verkligen det blir snyggt men de tror jag inte haha. jag vill flytta till en egen lägenhet så får se när gabriel blir 1 år så flyttar vi till eget som är sagt, om inte tidigare men de får vi se.
Snart är det jul meed:) fortfarande måste jag köpa mera julklappar.
Sen att mamma fyller år på söndag så ska jag och syrra åka tförst till sjukhuset där jag ska sola bara sen till stan eler knalle vi ska köpa något till henne. Sen ska jag kolla ochså efter julklappar :) mysigt ! .
Jag saknar GAAAAABRIEL men vi möter gabriel och hans pappa imorgon på stan så :).
Men men nu vet jag inte vad ja ska skriva mera. Snart kommer de en ny design inom typ 3 dagar tror jag om inte imorgon :)- nu vet jag inte vad ja ska skriva mer än att jag saknar henri och han kommer ändå efter jobbet men men :)..hejsvejs <3

Kommentarer
Postat av: Maja

Vem är henri? :P

2009-12-03 @ 19:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0