Godjul alla

Har inte haft någon alls stor lust att blogga men nu när jag har ilte tid så kan jag berätta lite vad som hänt lite sen sist jag skrev.
Bara varit typ med älsklingen:) vi har varit hos min syster och druckit lite vin och så.
Sen druckit här hemma jag blev inte lite full heller råka dricka lite för snabbt och för mkt (A) så blev att jag spydde några gånger men älsklingen skötte om mig , sött va ? (A).
sen i går mådde jag inte så bra , bakis som jag aldrig brukar vara , va ja och nu känns det jallfall bättre och snart kommer min prins hem :) ska ta på han sin tomtedräckt och så, ska vi fira och äta gött , öppna paket och allt !
Det är ju ändå gabriels första jul så glad att det är snö ute med fast han inte förstår:).
jag har fixat färdigt mig och bara väntar på prinsen.
Älsklingen är och firar med sin familj sen kommer han hit :).

som sagt jag ska försöka förbättra mig och blogga bara jag får fler kommenterar :)
just de gabriel blev 7 månader för 2 dagar sen ! han börjar bli stor nu, tiden går snabbt som f*n !.
men men veti nte vad ja ska skriva mera, kommer med bilder någon gång under dom senaste dagarna nue :) !
God jul och gått nytt år till allla glada ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0