Så kallade "kompisar"

Ibland kan man sitta och vänta bara för att en kompis ska höra av sig men nej det är alltid jag som ska göra det , fråga om man kan hitta på något visst man bestämmer en dag men aldrig en tid och det blir aldrig av. Personen hör aldrig av sig heller,förstår inte att det alltid är jag som ska höra av mig , bllir typ denna kommentar av den andra, oj glömde av! hmm sure? ,
Ska jag vara ärlig så tror jag fan inte jag varit med en ENDA kompis sen jag va gravid , bara släkningar inga mer, inga som hör av sig längre bara för jag har barn. Inte en ENDA kompis? bara för jag kan tydligen inte festa och sånt mer? men det kan jag men är jag är inte sugen på sånt längre visst jag kan hänga med ut på stan ta en fika eller något annat ! men nej inte äns det kan dom höra av sig om. Nu känns det precis som jag inte har en enda kompis bara släktningar som jag kan vara med. inte så roligt.
Är det någon mer som är det samma för dom?
Men som sagt jag skiter i er at ni ska hålla på så, jag har ett barn att tänka på mer
Men skulle inte sitta fint och ha en kompis en Bästis till och med som man kan snacka med om allt. menmen

Kommentarer
Postat av: mia - 17år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Jag har ju försökt få med dig till UngaMödrar många gånger, Då slipper du känna dig ensam.

Man får nya kompisar där, som är i samma situation som en själv. På så vis kommer man bättre överens med dem än gammla vänner.



Ps. det är bara att höra av dig om du vill göra något annat förutom ungamödrar! :).



//kram, Mia

2009-12-10 @ 12:44:53
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe det är nog så för alla unga mammor.

Va samma för mig. Men nu när vincent är 1,5 har folk börjat höra av sig mer. Många av mina vänners ursäkt va att dom va rädda för och störa eller va ivägen. Ingen aning om d verkligen va så men. aja. hehe

2009-12-10 @ 13:33:00
Postat av: Zandra 20 år och mamma.

// zandra

2009-12-10 @ 13:33:29
URL: http://www.metrobloggen.se/zandra89
Postat av: Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

Man ska ju kunna ha "normala" vänner med, inte bara vänner som är mammor. Visst, en kompis som är mamma förstår en på ett helt annat sätt, men det är oxå viktigt att man kan umgås med folk som inte har barn ändå. Tycker det är synd att dina vänner inte hör av sig! Jag har vänner som oxå gjort likadant, men nu har de börjat höra av sig igen och jag tycker det är jättekul!



OCH bara för att man har barn så betyder det inte att man INTE kan umgås med folk.

Vafan ja har två stycken och umgås hur bra som helst med folk trots det.

2009-12-10 @ 20:29:57
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0