100 DAGAR KVAR TILL BF

  • Första dagen for din senaste mens var 20-Aug-2008
  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 27-May-2009
  •  Du är gravid i vecka 25+4 (läs mer).
  •  Du har klarat av 64% av graviditeten.
  •  Du har 100 dagar till förlossningen.

    Idag är det hela hundra dagar kvar till BF ! men vem vet det kan gå över tiden och man kan föda tidigare ! så man får ju bara vänta & se :) men många i min familj säger att jag kommer föda ngr dagar tidigare så man får ju hoppas :) ! vill helst inte gå över tiden !:)

     jaha,undra vad man ska göra idag då? NÅGON som ska hitta på ngt skoj? :)
    Efter den lilla krabaten är ute ur magen då ska jag & älsklingen tatuera oss,fast inte på samma ställen tror jag haha;P.men det får vi ochså vänta med & se :)


Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Kommer gå jätte snabbt!! Den största biten är ju redan gjord!



Kram

2009-02-18 @ 02:41:06
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0