Idag...


Idag har jag varit med katja,börja med att jag träffa henne på stan sen gick vi runt och så, köpte cheesburgare på mcdonlas hah:) , sen gick vi bara runt & runt :) köpte lite godis med ;D ! . sen efter de så åkte vi hem till mig och satte oss här och käka mackor ;). sen mer berättar jag inte (A) haha vi hade de lite skoj TYP haha !:)men men annras har la allt varit bra idag elr ? ! :D , imorgon ska jga NOOG vara med älsklingeen ! saknar honom såå mkt ! inte träffat varandra nu på ngr dagar tror jag de e (A) hah..nu ska jag la sitta här och fortsätta läsa andras bloggar !:),
och min lille bebbe har inte allt rört sig mkt idag , tror ingetiing äns :( ! OROLiig..

Kommentarer
Postat av: Anna

vem har gjort din blogg design? skulle vilja ha nå "eget" jag oxå men har ingen aning om hur man gör :p

2009-02-27 @ 23:39:45
URL: http://enliitenpavag.blogg.se/
Postat av: Emelie, 17 år och snart mamma

kul att du börjat att blogga igen :) Okej, tack! Jag har färgat håret under graviditeten och det blev den färgen jag vill ha det till :P hehe.. Jag ska kolla lite på netonnet och jag kan hitta någon billig och bra kamera :) hihi.. Kram Emelie

2009-02-28 @ 00:13:59
URL: http://mliieidamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0