länge sen jag skrev

jag har bara inte orkat skriva här på ett tag vet inte varför, haha. tror jag ska sluta blogga?.vet inte rikigt än,beslutångest haah::)..
men men vart på MVC idag och allt såg hur fint ut som helst:)..den lille s hjärtljud låg på 155-160 :) och sf måttet tror jag va 32cm eller 23 jag kommer inte ihåg haha :),jag hade visst räknat fel om hur jag har gått upp i vikt, så underhela nu graviditeten har jag gått upp 4 kg ! jag tycker sjlv att jag börjar bli tjockare & tjockare,som tex mitt ANSIKTE ! blivit så tjockt ! men jag står ut ändå,bara träna allt lite senare sen när lillen kommit ut :)
Det har inte hänt så mycket faktigst klippte älsklingens hår idag,hoppas de blev bra?(A).
Imorgon vet jag inte vad som händer? NÅGON SOM VET(a).kanske träffa martin får la se :) jag hoppas de jallfall,annars vill ngn hitta på ngt? :)..så SKRIIIIIIIIIIIIV:fjag & bebismage ;D

Kommentarer
Postat av: Yasmin, vem annars?

Inte för att vara taskig eller nått, men alltså du har heeelt fel färg på din foundation och puder, det ser inte alls bra ut med så mörk färg i ansiktet ch resten av kroppen som är ljusare. Tetsa en foundation och puder i din egna naturliga färg istället :)

2009-02-23 @ 13:38:02
URL: http://www.Yasminohlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0