yeye

hha så klart i går freda den 13 när jag & älskling va ute med hunden och promenerade så klart trillar jag tills slut i backen haha fast på rumpan så det va ju inget farligt. och idag så har jag vart lite med martin fast han skulle hem och plugga,mkt mkt läxor och NI börjar ju igen på måndag i skolan eller ngt haha fast inte jag :), skönt & sova ut hela dagarna typ. Fast vill hitta på ngt skoj ngn dag! sen blire jallfall ullared nästa månad elr så blir de om 2 månader ngt av de, måte köpa en massa till bebben & massa små saker :) Ha en trevlig alla hjärtans dag :) <3

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej, hittade dem på tribe.se.

2009-02-14 @ 23:31:31
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: mia

Ullared är inte lika billigt som man tror.

en body kostar typ samma som här inne i stan

(30-40kr)

men visst inrednings saker är billigare där än inne i stan.

jag va i IKEA häromdan, skit billigt säger jag bara!!

köpte 5st haklappar för 20kr, och baby bestick & tallrikar för 30kr.

och handukar för 2kr/st ;D hehe

sängmobiler får man under 200kr, medans inne i stan så kostar de minst 300kr.

billigt men bra, så om du är ute efter sånna saker åk till IKEA.

mvh.mia

2009-02-15 @ 11:34:54
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0