Dagarna bara går

älsklingen som har fixat;Dså här blev väggen,eller den tapeten
Idag så blev det "NÄSTAN"färdigt i rummet hah:D , målat och tapiserat(stavning) sen imorgon så ska hylla upp och lite annat på den vita väggen:).så jag tar bild när det är färdigt :)..förmodligen imorgon..
jag längtar bara såå efter våran lilla bebis ! min &älsklingens ! jag hoppas tiden snart ska gå fortare ! så den lilla kommer ut :D..jag tror ungefär 95% på att de blir en kille,och det vet jag inte varför ! .bara känns så (A)..jg har tagit bilder & så i dag men tyvär är jag såå lat att jag just nu inte orkar hämta kameran som jag TROr är i köket ahha !:D..så jag slänger säkert upp kanske ngr i morgon:)..

Kommentarer
Postat av: 16 år och ska bli mamma!

Tack och grattis till dig med! Vilken vecka är du i? :)



Kram!

2009-02-02 @ 22:52:48
URL: http://elinzollet.blogg.se/
Postat av: Catta

Cool redigering;)<3

2009-02-17 @ 18:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0