Under dom senaste dagarna.

Dom senaste dagarna har jag bara vart med älsklingen (A). df har jag inte hunnit skriva ngt här!
vi har haft de mysigt:)..Saknar honom redan,han åkte hem idag:(
Det va ngn gång under helgen med så fick jag babygym till bebben av syrran(A)!..lite tidigt haa.men vad gör de?.
Sen nästa vecka så blir de att köpa barnvagn,säng,badbalja.elr hur man stavar!.Vi passar på nu!.Köper de av en kompis och det är ingetiing fel med ngt av det!.så vi sparar massa av pengar på de!.det är ju 4månader typ var tills den lilla kommer! men vi passar på nu & köper grejer medans vi har till den. kanske tidigt?men what ever:), Finns inte så mkt kvar sen att köpa till den!..Vi kommer få massa saker redan.så de blir ju bra de med!.men vi lär ändå köpa massa sen  ochså så klart!
Jobbigt nu när det läcker i brösten som bara den!!!..men jag ska få sånna skydd som man kan ha i Bh av min syster, MASSA över 100 st elr mer..Som hon hade fått! .Helt nytt så de bli ju bra de med :)!..
 Ni kan fråga,frågor med!.bara skicka till mig, ni kan vara anonyma med ! .

DESIGNEN HÅLLER ÄLSKLINGEN PÅ ATT FIXA SÅ DEN E INTE FÄRDIG ÄN!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Inte längre:P men för 3 år sen:P

2009-01-13 @ 02:21:37
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0