under TYP dom senaste dagarn:P


Jag har skrivit på bdb om lite vad som har hänt så läs där ! AGGELITOO ..
jag kan berätta annars lite här !..
som sagt färgade jag håret brunt,och hade kvar slingor allt såg bara fint ut när de va blött ! sen efter så såg jag att slingorna typ blev gröna ngt konstiga, så älsklingen färgade håret Mörkt brunt på mig i går och allt ser bara Fint ut !:) nöjd med håret ! ngn som vet vart man kan köpa BRA hårförläning?..och jag skrev om mitt rum med som görs ordning & allt..blir antagligen färdig till helgen .) ! . LÄNGTAAR ! . och bilden tog jag precis när håret hade torkat så det syns inte så mkt .. det va innan jag färgade de nu till mörkt brunt ! .Är nu i vecka 22+1 med bebben !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0