Barnvagnskylt

vilket skit säger jag bara! , för någon vecka sedan skickade jag efter en barnvagnskylt till Gabriel, en sån man fick ändra text och sånt på . Sen idag kom den och jag läste på den och det står fel datum på den när han va född! och på pappret står det rätt.så mamma ringde nyss och sa de så han skulle göra i ordning en ny och skicka den så fort som möjligt, han hade gjort fel ! Men tkr den e såå snygg, för tog en cool text på hans namn :) . så längtar tills den rätta kommer så jag kan hänga den på vagnen :)

Idag händer la inte så mkt, blir att dra ner senare till stan, då martin passar gabriel :) , lite egen tid för mig själv !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte ta kort på den, och visa den? (:

2009-07-11 @ 14:42:48
URL: http://caroolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0