BVC

idag va vi på bvc idag igen,vi va ju där i tisdags men va tvungna att gå dit idag igen eftersom han inte hade gått upp så mkt i vikt ! så nu hade han äntligen gått upp 110 g på några dagar bara, så jag hoppas att de fortsätter,ska snart lägga typ in en lista över hur mycket han har gått upp sen födslen.

Sen va jag ju hos frisören igår med, avfärgning,toning och klippning gick på 500 kr , fick det ungefär 200kr billigare haha:D , men e inte rikigt nöjd med färgen så ska dit om några veckor igen och färga det. Jag hade ju ändå SVART hår från början så det gick ändå så bra.. men ska försöka få det till en bättre färg.

bilder på min guldklimp kommer snart ;D .fast då läggs dom in på BDB ;P. föresten så tror jag att jag ska lägga lösernodskydd på bloggen,jag säger isånnafall till någon dag innan.

Imorgon ska vi till viskafors , hem till syrran och fira elias och jonna :) , så skriver la Efter det.

NI FÅR GÄÄRNA SKRIVA FRÅGOOR :) MEN SOM SAGT SVARAR INTE PÅ ANNONYMA ELLER SÅNNA SOM INTE HAR BLOGG..

Kommentarer
Postat av: zandra

så du menar att de är värra att bita sig i tungan :)?

2009-06-05 @ 17:32:16
URL: http://zanndra.blogg.se/
Postat av: mia - 16år och blivande tvåbarnsmamma!<3

du har la börjat ge honom ersättning nu va?



Kommer ihåg när jag började ge william det, han rasade upp i vikt! haha xD

från att vara en pinne, blev han en liten sumobrottare.. på bara nån enstaka vecka! xP

2009-06-06 @ 13:36:26
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0