Fredag

Tänkte berätta lite om gårdagen, åkte ner till torsdagskvällen med rebecca och vi träffade på massa vi kände och hängde lite med dom,till en början hade vi tråkigt men till slut hade vi skoj ! kan inte förstå det har alltid vart så att början blir tråkig men till slut är det så skoj att man inte vill dra någonstans. HAHA, ni som kanske undrar vart gabriel va så va han hos sin pappa:)! det va ju ändå högst några timmar, och ni behöver inte tro att jag har druckit något för det har jag INTE!!!!.
Sen ja va händer idag?, jo jag väntar bara på att syrran ska höra av sig , sen ska vi åka till gekås:)kulkul=)
Och det är underbart fint väder idag med , härligt men tror det blir för jobbigt för lilla gabriel i värmen:/, För han sover nu typ nästan de mesta och är hur varm som helst så han får bara ligga med blöja inne, sen har jag på han en body ute,samt han har sin snuttefilt med hehe. Börjar få dåligt med kommentarer så det är inte sköj inte. bilder på gabriel finns på bilddagboken, för jag lägger inte ut nu några här eftersom jag tror en viss person läser min bdb så, Sen är det inte roligt heller att skaffa lås för då är det inte lika många som läser eller som frågar efter andvändarnamnet och lösernodet !

Kommentarer
Postat av: Erika - 18 år - Miliam & Miltons mamma <3

rensaminatankar.blogg.se

anv:Erika

lösen:mochm

2009-07-10 @ 21:02:58
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0