Frisören igen

Idag blir det frisören igen fast hos en annan som jag klippt mig och sånt förut hos ! mkt bättre, ska se om jag kan få håret att bli ljusare,tror det blir massa slingor! sen kanske mera uppklippt,vill kunna ha någon frisyr för mitt hår nu e blää haha ! .

inatt vakna gabriel ungefär vid 3/4 på natten sen fick han mat och bytte på honom,sen har han typ somnat och vaknat till ända tills vid 9tiden så nu sover han äntligen.. Gabriel ligger brevid martin i min säng. Så ska väcka dom efter vart hos frisören jallfall martin haha. eller så låter jag honom sova för han har ite heller sovit så bra i natt.
Idag blir det kanske Torsdagskvällen med rebecca,fick för martin,frågar alltid han först,och han har gabriel i någon timme så jag får roa mig lite fast självklart ska jag INTE dricka !!!! ska bara umgås lite med vännerna,fast jag vet att jag kommer sakna dom stort har inte varit utan martin sen gabriel föddes och har inte varit utan gabriel i någon minut sen han föddes så vi får se hur det går :) , fast jag ska inte vara borta länge ! men nu ska jag dra mig ska till frisören snart jue..

JAG TROR JAG KOMMER HA KVAR BLOGGEN MEN ATT DET BLIR LÖSERNODSKYDD PÅ DEN..SÅ VA FÖRBEREDA DET KAN BARA HÄNDA ;)

Kommentarer
Postat av: mia - 16år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Jag snackade med susanna och hon sa att t-kvällarna skulle börja 9juni.

vilka är de som kommer idag? :O

2009-06-04 @ 18:27:50
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: liisa

Jag vill fortsätta läsa din blogg:)Du får gärna skriva ett pm på bilddagboken med lösenordet..Om jag får fortsätta läsa den:)



Ha det så bra..

2009-06-04 @ 21:23:26
URL: http://liisakeranen(bilddagboken)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0