Jobbig natt

natten va bra fram till kl 3 då fick gabriel äta och så bytte jag om på han och rapa sen efter ngn minut börjar han gallskrika och skrek och skrek det lugna ner sig lite men sen börja de igen, så mamma kom upp och tog han ut till köket och satt där och sjön och försökte att han skulle lugna ner sig,Det varade ända till 10,30 idag. Han hade så ont i magen eftersom han inte hade gjort nr 2 nu på någon dag så det kom äntligen ut så nu ligger han och sover i vagnen, jag kunde ändå inte sova rikigt för jag hörde honom gråta och gråta. tkr så synd om gabriel men nu sover han och lär säkert sova hur länge som helst. Martin ska komma idag istället han kom ju inte igår så. nya bilder på bdb igen hhaha. men nu blir det lösernodskydd ikväll så.



Kommentarer
Postat av: Erika - 18 år - Miliam & Miltons mamma <3

Sv: DEt är bara en vanlig kamera, för han råkade ta sönder min andre ;P Och jag känner att jag är i stort behov av en kamera, så han fick köpa en ny ;P höhö

2009-06-13 @ 13:16:00
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Rebecka.

Okej. Jo jag heter Idasrebecka och ansökte för 1 vecka sen.

2009-06-13 @ 13:55:33
URL: http://bessas.blogg.se/
Postat av: mia - 16år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Det kan vara ersättningen hans mage reagerar på.

De kan bli jätte tröha i magen och inte bajsa på flera dagar.

Men prata med dem på bvc om det, de har alltid bra råd och tips att komma med! :)

2009-06-13 @ 14:53:52
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0