måndag

just nu sitter jag vid älsklingens laptop , för vi ska installera om min data. Både mina älsklingar sover,martin sover i min säng och gabriel i vagnen här brevid mig<3.
Jag väntar med på rebecca hon ska hänga med till babyproffsenjag ska kolla på en ny barnvagn till min lilla son<3, fast jag ska inte köpa den en blir när jag får pengar runt den 25-27:) annars ska vi inte göra så mkt idag,nyss va de ju skit fint väder ute och nu blåsigt och kallt:/, kan de inte blii VAAARMT snart ?
Iveckan ska man inte göra så mkt,
Måndag; babyproffsen
Tisdag; ledig,inget bestämt
Onsdag; vara med mia och hennes son william och kanske ngn mer?
Torsdag;Bvc,kanske hänger med mamma och martins mamma,jonny och syrran till willys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0