pusss

finns inte så mkt att skriva om , idag har ja vart på vårdcentralen för att kolla min jwla klåda elr aah det kliar hela tiden i mitt ansikte,mina ögon och allt ,så vi fick ett recept som visst inte fanns på det apoteket så vi får gå till sjukhuset imorgon och hämta ut det så jag hoppas verkligen att et hjälper. Jag har haft det nu i ungefär 3veckor. Min lilla gabriel ligger i sin vagn brevid mig och sover sött.

KOM IGEN NU ALLA UNGA MAMMOR,VI TRÄFFAS PÅ LISEBERG FÖRSTA HELGEN I AGUSTI..

Kommentarer
Postat av: Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma <3

YEES, LISEBERG :D:D

2009-07-01 @ 10:54:36
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: mia - 16år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Hur ska du ta dig till Liseberg?

Vi kan la åka tillsammans ifall de blir av.

Fast jag åker nog inte tåg, för sist jag gjorde de va helt kaos!

För tågen från Borås till Göteborg är super små och trånga, och de har inga vagnplatser.

2009-07-01 @ 13:57:56
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: mia - 16år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Jag och Niklas åkte Göteborgs bussen när vi skulle till Liseberg, och där fanns de ett litet utrymme för eventuellt barnvagn.

men den platsen va bara till för 1 barnvagn, en välldigt liiten barnvagn!

Williams vagn skulle aldrig ha fått plats där.

Sen är de ju sååå knökat i bussarna med, vi fick både stå resan dit och tbx. (tar 1h dit & 1h tbx, så man hade ont i benen när man va framme!!).

Sen var det Dålig luft och jätte kvavt inne i bussen.



Så buss åker jag absolut inte! :P

2009-07-01 @ 20:22:42
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0