Söndag

Fortfarnade tråkigt väder ute :S ! och snart ska jag ge gabriel sista vällingen , så vi måste snart upp till ica och köpa mera ! Sen ska vi kolla på en annan napp,den som sitter i nappflaskan om det finns ett mindre hål , eller något för gabriel är så glupsk"stavning" han äter så snabbt sen får han ont i magen och så, så vi får vänta och se :) , Imorgon blir det la att köpa en ny barnvagn :) Så får hoppas jag hittar den jag vill ha :)

Till er unga mammor !!


  Jag tycker att unga mammor från olika ställen ska ta och träffas någonstans där vi alla kan umgås och ha kul,lära känna nya "vänner" om man säger så?, Ingen som vill hjälpa till och ordna något sånt?SÄG TILL eller adda; [email protected]

Kommentarer
Postat av: Erika - Miliam & Miltons mamma <3

Jag är lätt på :D



Köp DINAPP på apoteket, dom är jätte bra :))

2009-06-21 @ 12:13:15
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Sonjaa

jag och lilla gabriella är på :D

2009-06-22 @ 15:33:07
URL: http://ungmammasonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0