till martin och gabriel<3

martin,
Jag älskar dig så

det är du som får mitt hjärta att slå.
Utan dig vill jag inte leva
utan dig i mitt liv skulle jag bara i mörker treva.
Du gör mig lycklig och glad
och jag tackar gud var dag.
För att du är min
och för att jag får vara din.

<3

Gabriel,
Jag ser dig när du sover
så lätta andetag.
Vill ligga här bredvid dig
när natten blir till dag.

Du ligger tätt intill mig
din hud är mjuk och varm.
Jag känner sådan lycka
att ha dig i min famn.

I morgon när du vaknar
då vill jag se dig le,
förväntansfullt mot världen
och allt vad den kan ge.

Vill skydda dig mot ondska
och finnas där för dig.
Att stötta dig i livet
är ett löfte ifrån mig.

Men fortsätt nu att sova
min underbara son
För ännu råder natten
och jag vakar över dig.

min kärlek till er,går inte att beskriva<3älskar ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0