Tisdag

igår va vi på babyproffsen men hitta ingen barnvagn som jag vill ha :S , så satt här nu och kolla på deras hemsida och sitta 3vagnar som jag vill typ ha,så vi ska dit nu någon gång i veckan så ska vi kolla om dom finns. Har skrivit upp namnet på dom så jag kommer ihåg vad dom heter tkr det är mkt lättare.

Sen inatt sov min lilla son från ungefär 11/halv 12 till kl 7 imorses,duktig kille, där matade jag honom och bytte på honom sen somna vi om jag sov till 11 sen gick vi upp :).
Idag vet jag inte vad som händer:S , rikigt tråkigt och tråkigt väder.

Sen jag har inte skrivit upp dom frågor som ni frågat eftersom det inte va många frågor. Så ni måste FRÅGA FLLERA FRÅGOR :) och inte anonyma eller sånna som bara skriver ett NAMN.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0