MVC

idag va jag & älsklingen där, allt såg bara så bra ut :) , Sf-måttet va nu på 29 och jag hade inte gått upp något sen sist,jallfall bara Gram men inget mera ! Hjärtljuden låg nu på 150 !

som sagt ! jag skriver när jag vill och har lust,skriver inte här och ägnar mig åt datan när jag är med killen! och vad jag gör om dagarna och allt ! jag vill igentligen nte skriva för mkt ! för det finns folk som snackar för mkt, och du kmr skriva skaffa vännerlås! nej det vill jag inte för då kmr jag inte heller ha så många läsare! och jag sitter inte heller vid datan så ofta längre, jag orkar bara inte det längre, jag sover för de mesta och är ute och går! jag ska jallfall försöka blogga mera men inget jag kan lova ! jag skriver här när jag har tid och lust ! så om du inte orkar kolla in min blogg varje dag ,gör det inte ! för jag bloggar när jag orkar ! förlåt men så är det ! det kmr bilder snart :)

Kommentarer
Postat av: mia

Bra att du står på dig!

men kan hålla med den personen som skrev komentaren, är oxså nyfiken! (a) hihi

men som sagt, skriv när du vill.

alltid kul och läsa när de väl kommer upp nått nytt ;)

2009-03-23 @ 21:17:16
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ser ut på hjärljuden som att du kommer få en flicka :P

2009-03-26 @ 22:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0