skriv skriv snacka snacka!!

asså herrejävlar säger jag bara !!!
bara för att jag sa till mia i går att jag skulle hänga med och bestämde en tid med henne , och så självklart försov jag mig ! , och jag visste inte heller att man kunde komma till ungamödrar vilken tid som helst elr aa, är la för fan inte mitt fel elr ? ! :S , oj vilken jäävligt dåliig STIIL  det va av mig visst ! plus att man inte hade hennes nr heller,inte så lätt att ringa då heller ! ..
jag srkiver så här med för hon skrev de om de på sin Blogg ! , kanske löjlig men ändå herreguud !

Kommentarer
Postat av: Mia

Asså Angelica, jag mena inget illa med inlägget.

jag kalla de dålif stil bara för jag va förbannad.

jag stog där i 15min & frös, medan william grina.

+ att jag halkade miljontals gånger.

jag trodde verkligen att du skulle komma, så jag blev jätte besviken.

vilket alla på ungamödrar oxså gjorde! :/

men jag förstår dig, du försov dig..

och du inte hittade inte dit

(även om jag sagt vart de låg & allt).

Visst de knaske är lite pinsamt och komma själv om man inte känner nån, eller osm i ditt fall inte visste att man bara kunde komma när som.

(fast jag sa de igår,men du kanske inte märkte de?)

aja, skit it.

men du.. förlåt.

jag kan radera inlägget om du vill.

för jagvill verkligen inte bråka.

inte om nån sån här fjuttig grejj, de är ju fan töntigt! xD

snälla, jag ville bara att du skulle komma.

jag har sett emot de länge.

2009-03-02 @ 14:51:13
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0