Toodaay !!

idag har man inte gjort så mkt .. bara varit hemma och latat sig !! varit verkligen tråkigt, för jag har ju varit med rebecca ihelgen och då va de roligt,och nu plsöligt händer inget :S , men man får ju se  imorgon omde blir ngt ;) ! haha:D:D,
hoppas det, det är jallfall roligare än att sitta här hemma och inte göra någonting, jag får ju passa på hitta på massa grejer nu som jag inte direkt kommer att ha tid för sen så mkt ! men men sen kl 10 blire att kola projcet runway elr hur de stavas haha:D  ! imorgon blire andra avenyn , längtaar !!
Jag vill verkligen göra ett till ultraljud för att se den lilla krabaten där inne,ska snacka med barnmorskan nästa vecka och de, för jag tkr själv att min mage har "försvunnit" en hel del med erl hur man ska förklara så man får ju vänta och kolla sf-måttet och allt de först :) , och jag skulle lagt ut bilder idag på vagnen och magen och lite annat men så kalrt hittar jag inte sladden såjag knnde ladda batteriet till kameran , SURT ! .men men det blir säkert imorgon , TIPS , SKRIV OM VAD JAG KAN SKRIVA OM ELLER FRÅÅGA NGT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0