vad ska man göra?

här sitter jag framför datan när det är sånt fint väder ute! , jag vet absoult inte vad jag ska göra:S ! ingen som vill hitta på något heller! så jag sitter och lyssnar på akon-beautifull ! den är goo :) , jag älskar ju AKON så haha:D,har även fått en ny låt jag älskar HAAH tingeling tingeling shake the ding HAHAH !:), vad ska ni göra idag då?, igår va jag med rebecca&matilda på stan vi gick runt på kvällen för vi hade ingetiing att göra :) aja jag fortsätter säkert senare ikväll och skriva m jag har kommit på ngt :) , ASSÅ NI ÄR FÖR DÅLIGA PÅ ATT FRÅGA FRÅGOR ! ..SÅÅ FRÅGA ALLT MÖJLIGT!

Kommentarer
Postat av: Jennaa

Kan du inte lägga ut fler bilder på dig och magen? Och på din kille med :)

Kram på dig

2009-03-15 @ 19:17:27
URL: http://Jennaa.shedevil.se
Postat av: Anonym

Kan inte du skriva lite oftare, och lite mer vad du gör på dagarna?

eller ge tips på vart du shoppar?

du kan la göra så att du skriver ett inlägg på morronen och ett på kvällen.

och då kan du la ta upp grejjer osm du är vikitga, eller dagens planeringar m.m. ^^

eller vad vet jag, skriv om vad du har för planer inför när bebben kommer.

ska du föda vanligt?, funderat på bedövning?, vad ska barnet heta? osv..

man vill ju veta lite, är så nyfiken på unga gravida/unga mammor! :)



KOM IGEN NU BLOGGA MERA!!! :D<3

2009-03-15 @ 21:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0