BLOGGPAUSE+

tror det blir en bloggpause..jag är inte rikig säker än,men det har hänt en hel del nu och orkar verkligen inte med detta.
orkar inte sitta här typ varje kväll med gråten i halsen. Allt har bara gått så jwla snett de senaste dagarna så vet inte vart jag ska ta vägen. Vet inte om det är graviditetn som påverkar mina känslor och allt. vet inte vad jag ska tro på längre, allt är bara skit just nu, men så klart älskar jag min mage och livet där inne,längtar som satan tills h'n kommer ut. Men just nu är det alla känslor och allt som kommer fram och det är jätte jobbigt.Trodde inte det skulle vara så här jobbigt, Har inte heller gråtit så mycket i hela mitt liv som jag gjort under graviditeten.. Börjar bli rädd med för kejsarsnittet och den dära ryggbedövningen man ska få,ngn spinalbedövning,Ngn som tagit den+
Vet varken ut eller in vart jag ska ta vägen. Men jag vet att jag kommer att må mycket bättre sen när den är ute,För jag tror att det har med humörsväningarna att göra och allt som jag blivit så nere. Men min graviditeet har varit underbar och är fortfarande , har börjat älska min mage<3, men just nu så har inte detta med den lilla att göra heller. bara mina känslor om allt och alla. Och jag ångrar verkligen INTE att jag behöll barnet, ni får inte tro att det är något så..
Orkar inte skriva mer , tårarna kommer bara hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Denise

nae vi har inte en anning.. vet ni vad det är :)?

2009-05-02 @ 20:00:25
URL: http://deniselinder.blogg.se/
Postat av: Denise

hehe jaa det blir ju det :).. vi ville veta först vad det var för något.. men det var bara för man skulle ha längre tid på sig att köpa saker o så.. men det går ju o köpa i naturella färger så länge.. kommer ju ha hur mkt tid som helst sen o köpa det i "pojk eller flick färger"..så det kommer ju bli mycket mysigare o mera spännande när man få reda på vad det är när den kommer ut :)

2009-05-02 @ 20:58:12
URL: http://deniselinder.blogg.se/
Postat av: mia

Vila och ta de lungt bara så ska du se att de snart är över.

Och du behöver inte vara rädd för kejsarsnitt! Du valde att behålla de lilla livet inne i magen, nu får du kämpa in i de sista för att förverkliga din dröm!

Snart, välldigt snart är din bebis liggandes i din famn och du kommer vara världens lyckligaste och stoltaste mamma!<3



Se de possetiva , istället för att tänka på allt negativt som händer runt omkring!

Fantisera om hur din bebis kommer se ut, och lek lite med tanken!^^

Tänk glada tankar, som när de ska sätta in bedövningen på förlossningen, tänk possetivit! Din bebbe kommer ju komma nån timme efter bedövningen!



Du kommer att klara der är fin fint, de ät de jädrans humörsvängningarna som spökar!

Men om det är nått annat, som du vill prata om är de bara att snacka på msn :)

eller så kan vi träffas nån dag, om du vill.

2009-05-02 @ 23:59:58
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: malin

känner inte dig men hoppas du snart känner dig bättre. önskar dig all lycka med bebisen!



har också gråtit väldigt mycket under graviditeten och känner panik inför förlossningen. vet inte hur jag ska klara det.. och humöret är upp och ner hela tiden

2009-05-03 @ 12:35:39
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0