Torsdag

idag har jag inte gjort så mkt, för i går tvättade vi en del av bebises kläder och så idag la vi in allt i dens skåp men allt är inte färdigt ännu. Finns en heldel att tvätta men det kommer. Och så är det så tråkigt väder bara regnar,fast på ett sett är det skönt eftersom då är det inte för varmt,blir jobbigt då när man ska gå ut och det är hur varmt som helst.Men lite sol kunde de ändå vart+, ja som sagt så har jag ju lösernod och det nu på bloggen känns ganska skönt för vet vilka jag gett ut den till så det är inte massa andra som man inte känner och som sprider massa rykten och skriver skit till en, för orkar inte läsa varje dagnär jag kommer in på bloggen tex, ahh så ung och ska ha barn och massa negativa saker,sånt klarar jag inte av nu jalflall. Så jag märker ju med om någon ger ut mitt lösernod och de till någon eftersom jag vet ju själv vilka jag gett den till och ser ju om statistiken blir högre,för då vet jag att de finns någon av dom jag gett ut mitt lösernod till som jag inte kan lita på .... Imorgon blir förhoppsningsvis spjälsängen färdig,då lär en bild komma eheh..

Graviditet, jag har fått svårare att äta,mår illa typ direkt när jag ska äta eller något , känns att de ska komma upp lika fort igen men men det är ju som sagt 2veckor kvar idag till de planerade snittet och jag hoppas verkligen att de ska gå snabbt nu..

Kommentarer
Postat av: sanna

usch, jag har också börjar mått lite illa igen.. sen när jag ligger ner och ska sova så kan det typ komma upp i halsen.. usch ^^

2009-05-07 @ 13:56:29
URL: http://sannahyden.blogspot.com
Postat av: Anna

åh, bara två veckor. jag vill ha ut min med snart! :)

2009-05-07 @ 23:13:24
URL: http://enliitenpavag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0