dåligt

Mjo jag har märkt de själv att det varit dåligt uppdaterat här men som sagt har jag inte velat sitta och blogga när jag är med en (A) och de har jag varit ganska länge nu, som sagt jag har ett privatliv med än bloggen;)..
Idag kommer gabriel hem jallfall(A) saknat han. Han har varit hos sin pappa.
Imorgon ska jag tilll sjukhuset som vanligt och bara bada nu eftersom vi va där förra veckan så fick jag pencelin igen för en grej på läppen hade börjat komma upp så df får jag inte bada så länge jag har pencelin, jallfall inte i de badet men hemma får jag..
Iveckan blire åka till max ,mums:) och handla julklappar och sånt.
som sagt ska jag försöka bättra mig men kan inte lova något, eller kanske ska lägga ner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0