julkappar

Hej igen xD , Inte hänt så mycket under dom senaste dagarna, igår jag mamma syrran och gabriel i stan/knalle åt åp mc donlas occh köpte lite , gabriel va hur snäll som helst som vanligt:) . Efter vi varit där kom martin och hämta gabriel så han är hos sin pappa nu så ska stanna där någon dag !
Va i stan idag med mamma fixade lite med föräkringskassan och köpte puder och 2 julklappar till gabriel men säger inte vad än, ni får vänta och se tills jul då kommer de fullt me bilder. Och snart ska vi äta kyckling och massa mums som ska in i ugnen. Så ska fixa lite och sånt strax så jag ska försökta förbättra mig med bloggandet , men är med en typ varje dag så sitter inte mkt på datan längre ! men hinner jag så hinner jag :=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0