dålig uppdatering

Sry för det! Men kan berätta lite vad som hänt ! .. Det va marknad i helgen tror jag de va haha(A) Gick bara runt där köpte inget, bara samma saker varje gång ändå. Sen Vad har hänt mer ? jo bil race va jag med catrin på.
Sen har jag varit hos en kompis och med gabriel ! . Och imorgon så ska jag till hudläkaren igen för att jag kliat  sönder hela mina ben,armar ,ansiktet och ryggen samt mina ögon så vi får se om dom ger någon medecin som ska hjälpa nu. jag HOPPAS jag har väntat i över en månad på en jwla tid. så fick tid imorgon.

Kommentarer
Postat av: mia - 16år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Jadu.. ingen aning.

Vet inte hur slemproppen ser ut :/.

Men jag vet att "saken" som kom ut såg ut som ett litet hjärta.. typ som ett fågelhjärta eller nått! :S

Men jag ska ringa till barnmorskan idag och höra med henne vad hon säger :).



//kram. Mia.

2009-09-30 @ 09:11:08
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0