godmorgon

jag är som vanligt uppe först av alla haha.. Fast är jävligt trött men kan ej somna om!
Gabriel vaknade ochså nyss fick mat och byte så nu sover la han breve sin pappa i mitt rum^^.
Just nu verkar värdet va rätt trist men vi får se vad som händer blir jalfall baka :)!.
det är ju söndag idag tråkig dag, men just nu är söndag en sån dag som jag tkr alla dagar är just nu.
Ibland saknar jag att plugga för finns inte så mkt att göra på dagarna! Men nästa år när jag börjar i skolan då blire ju lite mer!. Fast kommer sakna gabriel när han börjar på dagis.
Men nu ska jag kika runt på olika bloggar sen ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv ! pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0