hej igen och godmorgon

hejhej ! Gabriel sov längre idag han vaknade typ för en halvtimme sen bara men redan fått mat och byte :) Så nu halvsover han säkert brevid martin ..
Senare idag ska jag vara med catrin,kulkul länge sen man va med henne elr ja inte länge sen men ja haha.
Så snart ska jag äta lite sen fixa mig!


Helen..
Bra svar jag fick. Men en sak jag inte förstår.. Varför sover Martin över och är hos er nästan hela tiden om ni inte är tillsammans och du har hela vårdnanden om Gabriel?


Svar, Han sover över för att han vill varaa med sin son? och han får gärna sova här hur mkt han vill och nej jag har inte hela vårdnaden om gabriel vi har gemensamvårdnad! Hoppas du blir nöjd med svaret!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0