Unga mödrar

hej på er. Idag vakna vi tidigt för jag bestämde mig i sista sek på morgonen att hänga med mia till ungamödrar på hulta och jag och gabriel hängde med. Det va roligt där fast det va inte så många mammor och barn där idag! Så vi får se om vi kommer dit nästa måndag igen:) ! Efter ungamödrar drog jag och mia till babyproffsen hon köpte lite grejer och jag köpte regnskydd haha,sålde ju mitt andra när jag sålde andra vagnen:) !
Sen kom jag hem med gabriel och vi åt sen blev de att gå vidare till bvc och nu väger han 6620g och är 64 cm lång:) ! Stor mammas kkille är :).. Men men nu ska jag ta det lugnt är inte rikigt på bra humör om man säger så. Men men pussss

Kommentarer
Postat av: SweetE

Heejsan ..

Vill bara säga en grej skulle var mkt roligare att läsa din blogg om du utvecklade dina inlägg lite mer och förklarar mer hur de e att vara ung mamma , jag är de själv och de e jätte intressant att läsa om andra bara de finns något att läsa

Men annars diggar jag din blogg



-Peace-// Sweet

2009-09-25 @ 21:41:43
URL: http://www.metrobloggen.se/SweetE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0