ajajajaj

sen gabriel kom hem från sin pappa så har han spytt, spyr ut all mat han får .
Igår när jag hade badat honom och fått mat, la jag honom för att han skulle sova för det är läggdags kl 8 för honom sen efter en stund hörde jag något konstigt ljud och han skrek jag sprang in och sov spya över hela sängen , hela håret överallt va fullt. ba bara ta upp honom ta av alla kläderna. sen sätta han i duschen igen , duscha av han. klädde på han nya kläder sen fick han sitta och leka lite på golvet men det ville han inte , han drog i mina byxor samt när jag försökte bädda om han säng. Sen efter en stund somna han om.
Sen när älsklingen kom, senare på kvällen skulle vi lägga oss. jag gick in i rummet kände konstig bajs lukt gick fram till gabriel och han hade skitit ner hela sig, han sov till och med. Va bara väcka honom tog av han allt , tog bort allt i sängen inklusive madrassen och allt , så älsk fixa så han kunde sova i sin säng.
Sen efter tvättat honom och fixat sängen ännu en gång så somna han om typ direkt.
Jag och henri gick upp satt och kolla lite på tv för att vara säkra på att han somnat och de hade han. Så det va bara bums för oss att lägga oss ner och så somna vi,
Men jag har fått vakna stup i kvart för gabriel gråtit.
Så på morgonen vakna vi , mamma va redan uppe vid kl 7. Så mamma tog han en stund så fick jag sova någon timme. behövdes så nu sover gabriel lite. mamma fick i han lite yougyrt och så , jag hoppas bara han håller det kvar så de inte kommer upp.
Just nu undrar jag va vi ska göra idag?. gabriel kanske behöver lite frisk luft så kanske går uten snabb sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0