jaapp

Hmm dålig uppdatering jo jag vet ;).
i fredags så hämta ju gabriels pappa han sen på kvällen gick jag till syrran och drack lite :P,efter en stund senare på kvällen kom älsklingen dit satt och drack lite. Sen gick vi hem till han va där,myste.
I lördags så kolla vi på bio ,alice i underlandet haha,den va la bra^^.
Sen igår så åt vi lite fet mat hehe länge sen så :)
Sedan samma dag så åkte vi och hämta gabriel.

idag så mötte jag upp mia,barnen och hennes kille för vi skulle promenera till unga mödrar och det gjorde vi men det va stängt,men fick jallfall en morgon promenad sen in på ica köpte mat till gabriel.
Så nu sitter jag här ska äta ltite.
Älsklingen sover,skulle jag med gärna vilja göra tanken på att ajg inte kunde sova i natt:/ men får väl lägga sig ltie tidigare i kväll hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0