minus + 11 månader <3

Japp , efter jag va hos tandläkaren i går på morgonen , sennär jag kommer hem får jag höra av mamma att min andra tandläkare hade ringt och sagt att jag skulle rycka ut tänder idag.
Så där har jag vart vid 8 imorse och rykt ut 2 tänder, tog lite bedövning innan sprutorna.
jag har även kvar 2 gummi band på tänderna.
Dom hade gjort massa fel eftersom jag som jag skulle ryckt ut tänderna för länge sen men do hade inte tagit tag i det:S.
Så ska ringa snart till min andra tandläkare och höra hur jag ska göra eftersom nästa onsdag ska jag ner till stan till tandläkaren och ta bort banden så jag hoppas jag får tandställningen då med.
Det åter står och se:). nu är jag minus 2 tänder haha.

idag får vi se vad som händer väntar svar från syster om jag ska hänga med henne till stan.*
Sen förmordligen blir det stan imorgon igen med min ANDRA syster så vi får väl se hur allt blir :)

MIN SON BLIR ÄVEN 11 MÅNADER IDAG:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0