.......

Igår vad det en hel del stressande. Först missa jag och rebecka bussen till göteborg med 5 min och nästa kom inte fören om 45 min något. Mia och jag smsa,hon och jenny hade nästan kommit fram till göteborg och jenny hade glömt sitt pass hos mia. Jag och rebecka åkte hem till mia och hämta passet, och vi fick verkligen skynda oss till bussen,vi sprang typ eller gick rättare sagt skit fort ändå upp till sjukhuset. Vi va helt slut och när vi kom upp till sjukhuset stod de att bussen skulle komma om 8 min så då lugna vi ner oss Hehe. När vi väl kom fram till göteborg träffa vi mia och jenny. Vi gick typs liseberg för typ "discot"låg typ precis där. Väl där inne fick man en jätte god parfym, måste kolla upp vad den heter och köpa. Man fick även en lys grej man kunde ha i munnen. Först va det lite dött, men kom mer folk hela tiden . Men det va roligt va det :). Sen skulle vi gå till bussterminalen, och vi hade inte så mycket tid på oss och vi stressa verkligen till bussen. Kl va 5 över när vi börja närma oss och trodde bussen hade åkt men vi stressa och kolla, som tur stod bussen där och gick inte fören kvart över. Konstigt att det stod 5 över på sidan. Vi stressa ionördan men vi hade kul ändå. Min kropp är typ helt död haha. I morgon ska gabriel och hans pappa till dagiset, första gången för hans pappa. Efter det kommer gabriel till mig igen :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0