Irriterande

Va ju i skolan i dag en snabbis, hade ju bara ett möte och lämna in papper så det gick bra. Vill så gärna in på heltid men det va fullsatt men får väl se om någon vill byta. Sen blir det typ praktik varannan vecka med. Får väl se hur det går. Annan grej jag stör mig på det är att folk ska bli så irriterande direkt , visst kan bli det med men inte varje gång eller varje dag!. I morgon börjar jag tjugo över 8, blir att lämna gabriel till dagis vid 7 och gå upp vid 5 typ för att kunna hinna fixa i ordning allt. I morgon ska gabriel till sin pappa som dom inte träffat varann på 2veckor något. Gabriel ska vara där från i morgon tills jag hämtar han på söndag. Vad som händer i helgen?hM., vi har planer med mia och niklas så får se hur det blir:). Jag är helt slut o trött,blir nog tidigt att lägga sig idag,kan behövas om man ska gå upp så tidigt. Sen igår blev ju en man skjuten nära vart man bor ochså, lite läskigt, kanske flytta här i från? Aja men nu ska jag äta så hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0