Sista inskolningen

I dag va det sista inskolning för gabriel. När vi kom till dagiset så va vi inne i en liten stund, sen gick vi ut och va ute ändå tills vi skulle hem. Fast gabriel va själv i en halv timme på dagiset och det gick bra. Visst han grät när jag gick men dom där på dagiset säger att det blir nog bättre så. Blir nog perfekt säg:). Men nog om det så här vi inte gjort så mycket än, vart på dagis och gabriel sovit och skitit 2 gånger ,jag här sminkat mig lite och så. Utseende?, jag förstår mig inte riktigt på sanna som går först och främst efter utseendet. Och att man ska vara smal, magmuskler, stora bröst och allt sant. Att folk tar sanna för utseendet, det är la insidan som räknas? Det tycker jag. Man behöver inte ha en perfekt kropp för att folk ska gilla än.

Kommentarer
Postat av: amanda

sanna ? sånna ska de vara kan du inte stava

du måste tänka på att stva rätt och sätta punkt de är mkt lättare att läsa då och man förstår mer !:)

2010-08-21 @ 08:52:18
Postat av: Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Jag håller med dig, till viss del iallafall.

Jag tror inte ett skit på "jag blev kär i första ögonkastet", för första gången man ser en person då känner man inte personen. Utan man ser bara personens yttre.



Jag tycker att man ska lära känna en person. Och inte gå utöver utsèendet. Visst, det kanske inte är så attraherande med en uteliggare eller en jätte hårig pojkvän t.ex, men oandra sidan är de heller inte kul med en skit snygg kille som inte har vett i hjärnan! :).



//Kram, Mia

2010-08-23 @ 19:38:00
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0