I'm baack

Nu är jag tillbaka igen :) härligt härligt tkr jag :) haha.
kan berätta lite vad som hänt.
Vart i badhuset med gabriel och mina systrars barn, de va skoj.
Gabriel älskade verkligen det han bada nog sammanlagt i en timma om inte mer :)
Ska dit snart igen , om det är någon som vill hänga med så säg till :)
Sen i helgen va jag hos babe, åt god mat och så , fick alla hjärtans dag present då:) fick 3 rosor och ett jätte fint armband:).
Sen drack vi med tror de va i fredags, va barnfri den helgen så:).
myspys va de.
Sen ska jag nu försöka ringa och väcka syrran hon ska passa gabriel medans jag ska göra lite saker, som typ ingen vet :) bara rebecca haha. NI får se säkert bild sen :)

Kommentarer
Postat av: Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

kul att du är tillbaka nu ;P

2010-02-24 @ 12:47:22
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Blogga mera! hehe^^



Nu blev jag nyfiken ju!! Vad ska du göra när du är barnfri? :D



//kram, Mia

2010-02-24 @ 17:24:13
URL: http://snuttegubbe.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0