konstig natt

Gabriel somna vid 7/8 igår kväll och vakna ett antal gånger vad man kan säga varannan timme typ! så han vakna kl 3 och ville ha vällning gjorde det och efter ett tag somna han om ,fast han väckte mig efter någon timme igen och igen. Tänderna som spökar? han är helt öm på tandköttet jallfall så är nog det. Mamma tog han för några timmar sedan så jag vakna nyss och gabriel somna nu precis så passa på attskriva,.
Va för någon dag sedan på tandregleringen och tog typ röntgenbilder på tänderna och så ska dit nästa vecka och ta visst andra foton? jag vet inte vad, Sen i mars ska jag dit och prata om vad ja vill ha för bedövning,hur många tänder jag ska rycka ut, någon som har haft fast tandställning , hur många dagar efter man ryckt ut tänder får man den fasta tandställningen?

Kommentarer
Postat av: Erika - Miliam & Miltons mamma <3

Ja har haft tandställning. Jag fdrog först ut en tand, fick komma tillbaka någon/några veckor senare och drog ut en till tand, sen fick jag tandställning samma dag. Det beror nog lite på vad för "problem" man har när det gäller tänderna:P



sv. Ja just det, ska försöka hinna skriva fortsättningen redan ikväll när Jimmy kommer hit så han kan ha barnen :)

Bilder hade jag gänra lgt ut om jag vetat var min sladd är ;) Fast har iofs bilder på mins systers kamera, så kan ju lägga ut där ifårn:)

2010-02-04 @ 13:17:25
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: elin

jag ryckte ut 2 fick mn tandstälning 2 veckor efter

2010-02-05 @ 07:01:57
Postat av: carolina

åh va söt han är :)

2010-02-07 @ 11:29:42
URL: http://car0liiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0