äntligen

äntligen börjar ja få lite mer kommentarer även om det är anonyma är de skoj.Fast dom kan skriva vad dom heter ändå tkr jag ! fick från någon anonym med såg att hon/han bodde i borås,kan lika väl skriva namn.
Fick från någon anna, om jag fick göra kejsarsnitt och ja det fick jag-planerad en ja!

Gabriel har bara lekt och ätit han blev trött så la han  i sängen och det verkar vara tyst där inne så han kanske somna? ska koolla till han strax.
snart blir det att äta med.

NÅGON SOM VILL TRÄFFA MIG OCH GABRIEL I VECKAN ELLER NÅGOT?

Kommentarer
Postat av: Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

Hur lång är du då? :)



Jag hade gärna träffat er om jag bott närmre ;P

2010-01-12 @ 15:59:11
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0