samtal

Idag vakna man tidigt,knappt sovit något i natt för lille gabriel har bara hostat hela tiden och är så förskyld. Får hoppas det blir bättre,ska ringa bvc idag så.
sen blire ringa tullen tror jag det blir så börjar jag där igen"iv"
Sen ringa min barnmorska med , blir många samtal idag hehe.
Sen ska jag med hämta papper så jag kan skicka in papper på så gabriel kan börja på dagis.

Ska ringa min barnmorska angående jag testat cerazett i typ 3 månader , hade blödningar typ nån stopp och magont värre än när jag va gravid så dom ska jag inte ha längre. Ska se om jag får andra mini piller och som verkligen jag klarar av.
P-stav har jag med haft och det kunde jag inte ha pergrund av min hud.

gabriel sover just nu så passar på att skriva här lite, saknar min andra älskling ochså.
HAn jobbar , hpopa han inte jobbar länge idag bara . Saknar han jätte mkt .

idag får vi se annars vad som händer.

Erica, ja jag lägger ut blir idag att jag gör det så får hoppas du med gör det :) !

Kommentarer
Postat av: Nikita

Hur gammal kommer gabirel vara när han börjar på dagis ? Mvh Nikita

2010-01-05 @ 21:46:54
URL: http://bilddagboken.se
Postat av: Nikita

Hur gammal kommer gabirel vara när han börjar på dagis ? Mvh Nikita

2010-01-05 @ 21:47:33
URL: http://bilddagboken.se
Postat av: anna

Fick dun göra kejsarsnitt? :)

2010-01-12 @ 12:40:30
URL: http://www.neverleave.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0