torsdag

igår somna gabriel vid 8 som vanligt och vakna kl 6 ville ha vällning somna om till 9 så gick vi upp.
Han har fått gröt för en stund sedan och lekt så nu går han i gåstolen lite.
ser så roligt ut när han ligger på golvet och ålar sig. Jag hoppas han snart börjar krypa.
Fast han har börjat ta tag i saker och ställer sig upp,vem vet han kanske börjar gå istället?:)
Jag vet inte rikigt vad vi ska hitta på idag, vill hämta ut en jacka som jag beställt till gabriel som han kan ha när vintern är slut. Fast får se om jag orkar det haha.
Sen blire vänta på älsklingen så vi får se vad vi ska hitta på!
Imorgon blire bvc kl 10.00. Ska bli roligt och se hur mkt han väger och hur lång han blivit så tror jag han ska ta den andra sprutan för svininfleunsa men jag vet inte är osäker på om han ska ta den?.Har era barn tagit den andra?
Sen senare imorgon när älsk har slutat ska jag hänga med han och kolla på lägenhet.
Gabriels pappa kommer och hämtar han imorgon, hans helg.
Kanske blir och bowla ihelgen, babe fyller år på söndag så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag bor själv med willhelm och willhelm pappa de vet du ju, de går jätte bra, fast jag har ju bott själv med willhelm ända sen han föddes, har ju aldrig bot med mina föräldrar med han, så jag kan ju inte säga om de är nån skilnad så, de blir ju lite svårt, men de är skönt att ha eget. :)

2010-01-22 @ 15:49:47
Postat av: moa

riktigt fin header!



bilden i detta inlägget är suuuuper fin :)

2010-01-22 @ 16:50:53
URL: http://moasplace.blogg.se/
Postat av: Millis

Vilket fint kort! :)

2010-01-29 @ 21:10:59
URL: http://notfoundonelove.blogg.se/
Postat av: Avva

Jag har bott själv sedan ja var 18 (är nu 22) flyttade ihop med min sons far 06 o sedan flyttade ja till eget 07 min son föddes 4 månader efter att ja flyttade till eget sedan dess har ja o Melvin bott tillsammans o han är nu 2 år . så samanlagt har ja inte bott hos mina föräldrar på 4år . Vi flyttade från ettan ja o Melvin när han var ca 4 månader till en 2a . när han blev 6 månader flyttade ja ut min säng till vardagsrummet så han fick eget . Vi bytte upp oss mars 09 till en 3a o har nu båda ett eget rum ^^ Ja vet ju iaf att man blir mer fri o inte bo under sina föräldras / sin förälders tak . Men det är ju även en trygghet .

2010-02-03 @ 21:16:54
URL: http://avvaz.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0