Tvätta

Här sitter jag igen har redan fixat mig lite och ätit lite chips(A) haha ska snart äta lite hehe inte gjort det ännu men men..
Tvättar med syrran nu så får lite rent (Y) inte ofta jag tvättar haha. Men får bli ändring om man nu ska flytta till eget !. 
Saknar älsklingarna ! <3.

Tkr ni det är roligare nu när jag uppdaterar mera ?
Om ni tkr det så lär jag göra det men om jag inte får kommetnerar på de så ger jag upp inte roligt då :P !

kan inte det bli värme snart? inte för att jag tror jga kommer visas i bikini men men ändå gött :),
Kanske kommer ta på mig bikini men inte bland MASSA folk !

Föresten mitt är efter kejsarsnittet syns inte så mkt längre och blir bara mindre och mindre ! Funderar på att om jag ska ta ett kort och lägga upp.
Vet många som gjort kejsarsnitt och skulle gärna velat att dom lägga upp bilder på ärret skulle gärna viljat se men kan förstå att många inte vill göra det men men vi får väl se :) ! ..
Kram

Kommentarer
Postat av: Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

Lägg upp en bild på ditt ärr så kan jag med göra edt :)

2010-01-05 @ 11:03:52
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jättemysig blogg!

2010-01-05 @ 15:39:32
URL: http://metrobloggen.se/preface

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0