Back

Förlåt för den dåliga uppdateringen.
kan berätta lite vad som hänt.
Vi har suttit ute och grillat några dagar i rad och vart ute och badat, ska lägga upp bilder strax på gabriel när han bada ute i sjön på almenäs första gången i sitt liv ute :).
Han ville bada hela tiden hehe.
Älsklingen hade ju semster så nu idag börja han jobba igen.
Gabriel sitter här breve mig.
Jag har redan matat han bytit på han, bytt i hans säng, bäddat sängen, och sånt.
idag ska vi hänga med mia till stan/knalle , hon ska byta ut sin mobil hehe .
sen blir nog att jag och gabriel går en hem sväng till mamma med ..
men nu ska jag lägga upp bilder på gabriel :)

Kommentarer
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus

Kul att du följde med! Alltid kul med sällskap! :D

Fan vilken ful "Lånmobil" jag fick... :(.



//kram, Mia

2010-07-12 @ 16:16:21
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0